marți, 2 aprilie 2019

Despre una despre alta...

Ceea ce  conteaza cu adevarat in viata pentru fiecare dintre noi,depinde foarte mult de experientele traite , de oamenii pe care i-am cunoscut si de principiile dupa care ne ghidam.
Lucrurile esentiale, cu adevarat importante in ceea ce ma priveste vor ramane intotdeauna lucrurile simple, un zambet, o imbratisare , o floare, un sarut , o seara linistita pe malul unui lac.. o intalnire cu un prieten.
Poate mult prea multi dintre noi, din pacate ne dorim cu ardoare sa agonisim cat mai multe lucruri materiale, poate multi aleg sa traiasca si sa se ghideze dupa alte principii, si nu dupa calitate.
Cred cu tarie ca in goana asta dupa "cantitate" uitam de noi, de sufletul nostru ...si de tot ceea ce e cu adevarat important.
Naivitate ? Putem numi naiv un om care are altfel de valori ? Care crede ca "lumea e nemuritoare "?nu "ipocrita ? snoaba ? trecatoare ?"
Pana la urma ceea ce stim noi sa facem cel mai bine, e sa ne judecam unii pe altii, am inteles deja ca natura oamenilor nu poate fi schimbata , si ca doar asa stim si putem sa functionam, si a inceput sa nu ma mai afecteze nimic din tot ceea ce imi transmit ceilalti intr-un mod negativ.
Imi doresc sa traiesc dupa propriile valori si credinte, si sa nu ma las manipulata de societatea care ma vrea altfel decat imi doresc eu sa fiu. Chiar daca oamenii ma forteaza sa privesc in aceeasi directie, refuz sa-i ascult.
Nu am inteles inca de ce ne place sa fim atat de rai unii cu altii si invidiosi ... De ce nu ne putem bucura de fericirea altora fara a-i invidia? De ce ne comparam mereu cu ceilalti , si ne dorim tot ceea ce vedem la celalalt. Suntem insetati de lucruri lipsite de esenta ...Suntem mereu tristi si incruntati si plini de griji ...De ce nu zambim mai des si din suflet ? De ce ne lasam prada rautatii ,de ce ne face placere sa-l vedem pe celalalt suferind ? De ce ranim oamenii cand ne e mult mai usor sa facem un bine, fara a astepta nimic in schimb ...de ce renuntam la noi, si la visele noastre atat de usor... in loc sa luptam pentru tot ceea ce ne face cu adevarat fericiti ... De ce mintim cu nonșalanță privindu-l pe celalalt in ochi ? ... Cum putem sa fim atat de meschini ..? De ce ne e atat de greu sa fim sinceri ? sa simtim cand spunem, si sa spunem cand simtim .. dar cel mai important SA SIMTIM !
V-ati intrebat vreodata cate lucruri ar fi putut fi altfel daca am fi spus cu adevarat ce simtim intr-un moment oarecare ? V-ati intrebat vreodata cati oameni ar fi ramas daca am fi fost sinceri in fiecare moment, si in primul rand sinceri cu noi ..
Imi amintesc acum unul dintre celebrele citate ale lui Mark Twain  care suna cam asa: "Spune mereu adevarul , si atunci nu va trebui sa tii minte nimic" , spune-ti adevarul si veti fi mult mai impacati in primul rand cu voi , iar mai apoi cu ceilalti.
Poate nu sunt omul potrivit pentru a da sfaturi , sau pentru a indruma pe cineva intr-o anumita directie , dar cu siguranta sunt omul care a vrut intotdeauna sa faca bine si sa-i ajute pe ceilalti , prin orice mijloace .. zambetele de pe chipurile oamenilor imi transmit exact energia de care am nevoie .
Mi-ar placea tare mult sa invatam.. noi oamenii sa apreciem  lucrurile cu adevarat importante  , sa invatam sa oferim respect, sa zambim mai des, oricui, oricum, oriunde , sa invatam sa nu mai judecam , cred cu tarie ca ceea ce e cu adevarat important e in interiorul nostru.. si conteaza mult ca la sfarsitul zilei, cand vrem sa ne odihnim trupul , conteaza cat de plin si curat ne e sufletul .. sau cat de gol... si trist.

Un comentariu:

  1. Soțul meu m-a lăsat cu doi copii, m-am simțit groaznic și aproape m-am sinucis pentru că ne-a lăsat fără nimic. Am fost emoționat în tot acest timp pentru că copiii m-au tot întrebat unde este tata. Mulțumesc Dr. DAWN, pe care l-am cunoscut pe facebook care mi-a adus soțul acasă și a restabilit pacea între noi. Într-o zi fidelă în timp ce navigam pe internet am dat peste câteva mărturii despre Dr. DAWN și am simțit imediat nevoia să-i cer ajutor și acum mă bucur că mi-a ieșit totul până la urmă. Soțul meu este acasă acum cu copiii mei și nu a mai fost niciodată atât de multă dragoste și bucurie în casa mea până acum. Dacă aveți probleme similare,

    *Daca vrei sa ramai insarcinata.

    *Dacă vrei să restabilești pacea și fericirea în căsnicia sau relația ta.

    *Dacă vrei să vindeci orice fel de boală.

    *Dacă vrei să oprești ghinionul sau ai nevoie de ritual pentru a prospera.
    Contactați Dr. DAWN, cu siguranță vă va ajuta,
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    WhatsApp: +2349046229159

    RăspundețiȘtergere

O poveste..

Poate toate lucrurile se intampla pentru ca asa le este cursul, si oamenii pleaca , sau aleg sa plece de langa noi tocmai pentru a...