miercuri, 10 aprilie 2019

Iubire..

Cum am putea percepe acest sentiment atât de profund? Ce e până la urmă iubirea? Cum aș putea să vorbesc despre ea, când știu atât de bine că iubirea nu se povestește ci se simte..?
Tind să cred că iubirea este unul dintre cele mai frumoase sentimente trăite vreodată.
Facem sacrificii într-o iubire? Cât de mult ne sacrificăm pentru o iubire? Oare ne cere iubirea sacrificii..? Cât de mult iertăm într-o iubire și oare cât de mult lăsăm iubirea să ne pătrundă?
Poate e greșit, sau poate nu .. dar știu că iubirea e mult mai mult decât un simplu sentiment .. Știu că nu mulți reușesc să o povestească, și nu mulți au trăit-o..
Citisem undeva că " iubirea înseamnă suferință, durere.. lacrimi... Aș putea să contrazic această afirmație, spunând că iubirea nu poate face nimic rău, fiind pură.
Cei care fac rău iar mai apoi învinuiesc iubirea, sunt oamenii..Iubirea nu ne dezamăgește, oamenii o fac, sau pur și simplu ne dezamăgim noi înșine având prea mari așteptări de la ceilalți. Încetați să mai învinuiți iubirea pentru tot ceea ce ce alegeți să trăiți greșit.
Totuși .. cam cât durează iubirea? Putem vorbi de o anumită perioadă de timp? e limitat acest timp? E ceva etern? Oare putem iubi și păstra iubirea în interior pentru totdeauna? Oare ne părăsește vreodata iubirea? Sau rămâne înscrisă adânc în noi? Dar unde pleaca iubirea , când pleacă? Și unde ajunge?
Cred totuși că iubirea poate fi simțită doar de cei care cred cu adevărat în ea , cred că iubirea e mult mai mult decât știm noi despre ea.. poate mulți nu am cunoscut-o încă dar sunt convinsă că pentru fiecare există undeva o iubire care așteaptă, ne așteaptă.. te așteaptă.
Oare iubim o singură dată în viață? vorbim despre iubirea dintre doi oameni de sex opus, sau de același sex..
Chiar credeți că iubirea e mărginită? e limitată? Limitele noaste sunt autoimpuse, iar tot ceea ce ne dorim putem avea.. în consecință limita nu ne e nici măcar cerul.. iar iubirea se poate simți ori de câte ori îi dai voie să-ți intre în suflet... sau ori de câte ori îi dai voie să crească..să renască..
Avem nevoie de iubire pentru a ne vindeca de tot răul din jurul nostru .. avem nevoie de iubire pentru a simți că trăim cu adevărat.
Am mai spus-o și mă repet " urâți iubirea deoarece nu ați lăsat-o niciodată să vă intre în suflet"Deschideți-vă sufletul în fața iubirii și lăsați-o să intre..
În iubire nu poți face rău.. nu poți să urăști .. chiar dacă aud din ce în ce mai des: " de la iubire la ură nu e decât un pas".. iubirea care a fost într-adevăr iubire nu se transformă, rămâne pură.. curată, iar dacă se transformă înseamnă că nu a fost niciodată iubire.
Cât de frumos ar fi să putem păstra iubirea exact așa cum o simțim .. și să nu o învinuim pentru tot ceea ce am ales noi să trăim greșit. E important să reușim să nu confundăm iubirea cu obișnuința, cu starea de bine sau cu alte plăceri .. iubirea e despre altceva.. e despre fericirea celuilalt, despre emoție, despre dăruire.. respect .. și nu în ultimul rând despre noi în raport cu celălalt, despre liniște, despre inimi ...

2 comentarii:

  1. Împărtășesc această mărturie partenerilor care suferă în relațiile lor, deoarece există o soluție durabilă.
    Soțul meu ne-a lăsat pe mine și pe cei 2 copii ai noștri pentru o altă femeie timp de 2 ani. Am încercat să fiu puternică doar pentru copiii mei, dar nu am putut controla durerile care îmi chinuie inima. Am fost rănit și confuz. Aveam nevoie de ajutor, așa că am făcut o cercetare pe internet și am dat peste un site unde am văzut că Dr Dawn acuna, un vrăjitor, poate ajuta la recuperarea iubiților. Am contactat-o ​​și a făcut o rugăciune și vrăji speciale pentru mine. Spre surpriza mea, dupa 2 zile, sotul meu s-a intors acasa si m-a implorat pe mine si pe cel al copilului. Așa ne-am reunit din nou și a fost multă dragoste, bucurie și pace în familie.
    Puteți, de asemenea, să contactați Dr dawn acuna, un puternic vrăjitor pentru soluții,
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu iubitul tău.
    *Dacă vrei vraja pentru a atrage un iubit.
    *Dacă vrei ca vraja să rămână însărcinată.
    *Dacă doriți vraja pentru a opri avortul spontan.
    *Dacă vrei vraja pentru a vindeca orice boală și altele.
    Contactați-o pe e-mailul ei de contact { dawnacuna314@gmail.com }
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere
  2. Soțul meu m-a lăsat cu doi copii, m-am simțit groaznic și aproape m-am sinucis pentru că ne-a lăsat fără nimic. Am fost emoționat în tot acest timp pentru că copiii m-au tot întrebat unde este tata. Mulțumesc Dr. DAWN, pe care l-am cunoscut pe facebook care mi-a adus soțul acasă și a restabilit pacea între noi. Într-o zi fidelă în timp ce navigam pe internet am dat peste câteva mărturii despre Dr. DAWN și am simțit imediat nevoia să-i cer ajutor și acum mă bucur că mi-a ieșit totul până la urmă. Soțul meu este acasă acum cu copiii mei și nu a mai fost niciodată atât de multă dragoste și bucurie în casa mea până acum. Dacă aveți probleme similare,

    *Daca vrei sa ramai insarcinata.

    *Dacă vrei să restabilești pacea și fericirea în căsnicia sau relația ta.

    *Dacă vrei să vindeci orice fel de boală.

    *Dacă vrei să oprești ghinionul sau ai nevoie de ritual pentru a prospera.
    Contactați Dr. DAWN, cu siguranță vă va ajuta,
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    WhatsApp: +2349046229159

    RăspundețiȘtergere

O poveste..

Poate toate lucrurile se intampla pentru ca asa le este cursul, si oamenii pleaca , sau aleg sa plece de langa noi tocmai pentru a...