miercuri, 27 mai 2015

Dor.... și doare




   Sufletul meu va fi în doliu toată viaţa......
Cu fiecare zi care trece mă simt tot mai departe de tine.. şi mi-e din ce în ce mai dor..
Cred că doliul înseamnă tot ceea ce simţi în suflet.. şi în adâncul tău , nu haine, eşarfe şi bentiţe negre..
Cred că doliul înseamnă atunci când plângi.. plângi în fiecare zi dar cu sufletul... şi în interior..
   Mi-e greu să accept .. şi să cred că nu mai eşti.. şi mai mult .. n-am să accept niciodată că ai plecat fără să-mi spui un cuvânt.. nu pot să accept că nu mai eşti lângă mine..
Că-ţi  văd căsuţa şi tot ce pot să fac e să plec capul şi să mă resemnez..
Cred că sufletul meu va fi „îmbrăcat în negru” pentru totdeauna.. cred că ochii mei te vor căuta în fiecare zi, şi mai cred că greul de acum va veni..
Cred că fericirea unui om poate fi completă doar atunci când are tot ce-şi doreşte.. şi ştiu că a mea nu va fi niciodată aşa..
Cred şi sper că eşti într-un loc mai bun.. cred că-mi veghezi paşii în orice moment, şi sunt sigură că ai grijă de mine de oriunde ai fi..
   Sunt momente în viaţa fiecăruia când simţim un dor interior despre care nu putem să povestim,momentele mele sunt infinite,momentele în care mi-e dor de vocea şi sufletul tău cald sunt din ce în ce mai multe, bunicule...
Se spune că timpul cicatrizează răni... rănile mele sunt prea adânci pentru a putea fi cicatrizate... golul pe care mi l-ai lăsat când ai plecat.. e mult prea mare  pentru a putea fi umplut vreodată de cineva..de ceva..
Se mai spune că odată cu trecerea timpului se instalează uitarea...
   Oare cum ai putea să-ţi uiţi douăzeci de ani de viaţă în care ai fost sfătuit,îndrumat,ascultat,şi ajutat de fiecare dată când ai avut nevoie?.. oare cum ai putea să uiţi de omul care ţi-a înseninat viaţa..? Oare cum ai putea să uiţi vreodată un suflet care de fiecare dată când zâmbeai era mai mult decât împlinit să te vadă aşa... oare cum ai putea să-l uiţi pe omul care atunci când ai avut vreo boală, venea plângând să-ţi spună, ..”dă-mi mie toată durerea ta” ..
   Oare poate să-mi spună cineva cum se pot uita toate astea?
A trecut jumătate de an de când ai plecat.. şase luni care parcă au zburat .. au zburat pur şi simplu ...

   Şase luni în care mi-a fost din ce în ce mai dor..

2 comentarii:

  1. Împărtășesc această mărturie partenerilor care suferă în relațiile lor, deoarece există o soluție durabilă.
    Soțul meu ne-a lăsat pe mine și pe cei 2 copii ai noștri pentru o altă femeie timp de 2 ani. Am încercat să fiu puternică doar pentru copiii mei, dar nu am putut controla durerile care îmi chinuie inima. Am fost rănit și confuz. Aveam nevoie de ajutor, așa că am făcut o cercetare pe internet și am dat peste un site unde am văzut că Dr Dawn acuna, un vrăjitor, poate ajuta la recuperarea iubiților. Am contactat-o ​​și a făcut o rugăciune și vrăji speciale pentru mine. Spre surpriza mea, dupa 2 zile, sotul meu s-a intors acasa si m-a implorat pe mine si pe cel al copilului. Așa ne-am reunit din nou și a fost multă dragoste, bucurie și pace în familie.
    Puteți, de asemenea, să contactați Dr dawn acuna, un puternic vrăjitor pentru soluții,
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu iubitul tău.
    *Dacă vrei vraja pentru a atrage un iubit.
    *Dacă vrei ca vraja să rămână însărcinată.
    *Dacă doriți vraja pentru a opri avortul spontan.
    *Dacă vrei vraja pentru a vindeca orice boală și altele.
    Contactați-o pe e-mailul ei de contact { dawnacuna314@gmail.com }
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere
  2. Soțul meu m-a lăsat cu doi copii, m-am simțit groaznic și aproape m-am sinucis pentru că ne-a lăsat fără nimic. Am fost emoționat în tot acest timp pentru că copiii m-au tot întrebat unde este tata. Mulțumesc Dr. DAWN, pe care l-am cunoscut pe facebook care mi-a adus soțul acasă și a restabilit pacea între noi. Într-o zi fidelă în timp ce navigam pe internet am dat peste câteva mărturii despre Dr. DAWN și am simțit imediat nevoia să-i cer ajutor și acum mă bucur că mi-a ieșit totul până la urmă. Soțul meu este acasă acum cu copiii mei și nu a mai fost niciodată atât de multă dragoste și bucurie în casa mea până acum. Dacă aveți probleme similare,

    *Daca vrei sa ramai insarcinata.

    *Dacă vrei să restabilești pacea și fericirea în căsnicia sau relația ta.

    *Dacă vrei să vindeci orice fel de boală.

    *Dacă vrei să oprești ghinionul sau ai nevoie de ritual pentru a prospera.
    Contactați Dr. DAWN, cu siguranță vă va ajuta,
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    WhatsApp: +2349046229159

    RăspundețiȘtergere

O poveste..

Poate toate lucrurile se intampla pentru ca asa le este cursul, si oamenii pleaca , sau aleg sa plece de langa noi tocmai pentru a...