vineri, 27 martie 2015

                                                            27.03.2015 .. Patru



Azi sunt patru  luni.. patru luni în care durerea şi dorul au pus stăpânire pe mintea şi sufletul meu .. patru luni în care te-am aşteptat.. şi încă aştept.. dar acum aştept să te revăd doar în vise..
Mi-e greu să cred că timpul zboară, .. iar noi alergăm după amintiri..
E primăvară, bunicule.. e prima primăvară care vine şi tu nu eşti aici..
.. E primul martie care aproape a trecut şi nu ai ai venit să-mi aduci bucheţelul de ghiocei, sau brânduşe..
Trec zilele în goană, dar amintirea ţi-e tot mai vie în sufletul meu.. nu am să pot să uit niciodată cu cât drag îmi ofereai primul mărţişor.. cu cât drag mă aşteptai în prag cu ghiocei... şi-mi spuneai mereu „ Să-ţi fie faţa ca floarea” mi-e dor de un mărţişor de la tine, bunicule.. de flori, de zâmbete, de sfaturi, de liniştea din braţele cu care mă ţineai cu atâta drag ..
De fiecare dată când trec pe lângă căsuţă.. mă inundă lacrimile, mă copleşeşte dorul.. şi tare te-aş mai strânge în braţe.. dar tot ce mi-a rămas să ţin strâns la piept sunt hainele... Haine care încă îţi păstrează mirosul..
Poate cineva va înţelege, şi va accepta că ai plecat, eu însă nu pot, şi nici nu vreau .. Încă eşti prezent în visele mele, iar din suflet nu mi te va scoate nimeni, niciodată..
Mai e atât de puţin şi se apropie aniversarea care îţi aducea 85 de ani.. aniversare care o aşteptam cu atâta drag, să te surprind, să-ţi aduc zâmbetul pe buze...şi să plângi de fericire..
Vor înflori trandafirii... şi nu mai eşti să mă aştepţi în prag cu bucheţele de trandafiri..
Mi-e atât de dor bunicule de fiecare sfat, vorbă bună, îmbrăţişare pe care niciodată nu ezitai sa mi-o oferi.. din ce în ce mai dor..

2 comentarii:

  1. Împărtășesc această mărturie partenerilor care suferă în relațiile lor, deoarece există o soluție durabilă.
    Soțul meu ne-a lăsat pe mine și pe cei 2 copii ai noștri pentru o altă femeie timp de 2 ani. Am încercat să fiu puternică doar pentru copiii mei, dar nu am putut controla durerile care îmi chinuie inima. Am fost rănit și confuz. Aveam nevoie de ajutor, așa că am făcut o cercetare pe internet și am dat peste un site unde am văzut că Dr Dawn acuna, un vrăjitor, poate ajuta la recuperarea iubiților. Am contactat-o ​​și a făcut o rugăciune și vrăji speciale pentru mine. Spre surpriza mea, dupa 2 zile, sotul meu s-a intors acasa si m-a implorat pe mine si pe cel al copilului. Așa ne-am reunit din nou și a fost multă dragoste, bucurie și pace în familie.
    Puteți, de asemenea, să contactați Dr dawn acuna, un puternic vrăjitor pentru soluții,
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu iubitul tău.
    *Dacă vrei vraja pentru a atrage un iubit.
    *Dacă vrei ca vraja să rămână însărcinată.
    *Dacă doriți vraja pentru a opri avortul spontan.
    *Dacă vrei vraja pentru a vindeca orice boală și altele.
    Contactați-o pe e-mailul ei de contact { dawnacuna314@gmail.com }
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere
  2. Am avut inima zdrobită în ultimele 9 luni după ce David s-a despărțit de mine, dar după ce am văzut mărturiile unor oameni despre Dr. DAWN, am fost foarte încântată să-i cer ajutor. Mi-a explicat tot ce trebuia furnizat pentru a efectua vraja de împăcare și am avut încredere în el din toată inima. În exact 3 zile, iubitul meu, care m-a bântuit luni de zile, m-a sunat de 17 ori pe loc. Am fost șocat pentru că el a fost cel care m-a blocat și s-a mutat. Acum suntem fericiți împreună și așteptăm primul nostru copil împreună. Vreau să-l apreciez pe dr. DAWN pentru marele său ajutor și, de asemenea, să alertez publicul despre acest om grozav. Contactează-l personal dacă ai nevoie de ajutorul lui pentru a te reuni sau pentru a rămâne însărcinată sau poate ai nevoie de alte ajutoare.
    Whatsapp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

O poveste..

Poate toate lucrurile se intampla pentru ca asa le este cursul, si oamenii pleaca , sau aleg sa plece de langa noi tocmai pentru a...