luni, 26 ianuarie 2015


O zi plină de suflete calde. 


 Am ajuns într-una din zilele acestea încă odată la copilaşii de la Halmeu... copii care zâmbesc atunci când îi iei de mână.. copii care se înghesuiau doar pentru  a ajunge la tine în braţe. .. copii plini de tristeţe în suflet..dar cu zâmbetul pe buze
   Mi-am dorit demult să-i cunosc pe toţi... să ajung să le mângâi chipul fiecăruia în parte .. să-i ascult.. şi să îi strâng la piept...cât de tare am putut..
Am cunoscut copii minunaţi ... am cunoscut copii pe care atunci când i-am întrebat ce îşi doresc de la viaţă.. sau ce şi-ar dori să le ofer eu mi-au răspuns: îmbrăţişări... sau mi-aş dori o mamă.. sau eu aş vrea cel mai mult ca viaţa să-mi ofere o familie..
   Mai târziu am rămas fără cuvinte când un băieţel (Antonio) a fugit la mine în braţe.. spunându-mi „Eu mi-aş dori o mama ca şi dumnevoastră” ... cred că a fost pentru prima dată când nu m-am simţit în stare să leg două cuvinte.. pentru a putea să-i spun ceva.. m-am fâstâcit.. şi tot ce am reuşit să fac a fost să-l ţin strâns în braţe.. a fost de departe cel mai emoţionant moment din toată viaţa mea..
   Mi-aş fi dorit să nu mai plec.. iar ei abia au reuşit să se dezlipească de mine ..
Am reflectat mult la tot ce mi s-a întâmplat acolo, la tot ce au reuşit să mă înveţe acele suflete minunate într-un timp atât de scurt ...pentru că eu am avut de învăţat de la ei.. şi nu ei de la mine..
Am ajuns la o singură concluzie, noi.. nici nu realizăm cât de bogaţi suntem, nu avem idee că bogăţia cea mai mare pe care o putem avea noi o avem deja.. avem familie... avem lângă noi oameni fără de care nici unul dintre noi nu am reuşi în viaţă... fără de care nici unul nu am fi unde suntem acum..
   Aceşti copii mi-au arătat cât de fericită ar trebui să fiu eu şi să-i mulţumesc celui de sus că am nişte părinţi extraordinari .. să nu mă mai plâng.. pentru că nu am absolut niciun motiv să fac asta.
   Fă-ţi timp pentru oamenii care au timp pentru tine, fă o bucurie şi dă-i o bomboană unui copil pe stradă.. fă-ţi timp să aduci zâmbete pe feţele celor din jurul tău.. fă-ţi timp să faci bine şi nu aştepta nimic în schimb.
   Preţuieşte-i pe cei de lângă tine cât timp sunt pe pământ, şi nu aştepta să-i ai doar în gând.. s-ar putea să fie mult prea târziu..
Învață să-ți respecți familia,și să le stai aproape celor care te iubesc, învață să te bucuri de o îmbrățișare caldă și de privirea sinceră a unui copil, pentru că lucrurile care contează cu adevărat sunt simple, sunt gesturi tandre,emoții împărtășite și clipe trăite din plin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O poveste..

Poate toate lucrurile se intampla pentru ca asa le este cursul, si oamenii pleaca , sau aleg sa plece de langa noi tocmai pentru a...