luni, 12 ianuarie 2015

Despre viață.....


  “E mai bine să regreţi ce ai făcut decât să regreţi că n-ai făcut.”
Întotdeauna am mers pe principiul „why not” dar nu întotdeauna viaţa sau şansa mi-au surâs
“Jucăriile sunt făcute să fie stricate. Nu te ataşa de ele.”
Dacă poţi fi rece, atunci fii.. iar dacă nu.. nu-ţi cumpăra jucării
“Încrederea se câştigă greu şi se pierde într-o secundă.”
E atât de minunat să ştii că ai pe cineva lângă tine în care poţi să crezi.. dar să fi totuşi conştient că singura persoană pe care te poţi baza eşti doar tu ..
“E mai uşor de 100 de ori să te îndrăgosteşti decât să păstrezi dragostea.”
De ce să te chinui să păstrezi ceva.. când poţi să reconstruieşti?.. Întotdeauna totul e mai frumos la început
“Prietenii adevăraţi îţi spun în faţă ce au de spus.”
Dacă ai pe cineva care ştie că ai defecte şi ţi le acceptă.. ţine cu dinţii de el.
“Oricine merită un început nou.”
Însă nu toţi îşi dobândesc acest merit...
“Nu poţi mulţumi pe toată lumea şi nici nu trebuie.”
Asta e un fel de a 11’a poruncă... n-ar trebui să-ţi pese de “restu”
“Nu e o ruşine să recunoşti când nu te pricepi la un lucru, dar întotdeauna e o ruşine să proclami că te pricepi şi să nu ştii nimic.”
Întotdeauna e bine să ai un AS pe undeva.. depinde doar unde îl ţii
“Cine te judeca după hainele pe care le porţi, banii pe care îi ai sau maşina pe care n-o conduci nu merită atenţia ta.”
Cine poate să facă acest lucru nu e demn de absolut nimic din ceea ce însemni tu.
“Dacă vrei să prinzi pisica nu fugi după ea.”
Mergi la pas
“Banii nu reprezintă mare lucru. Poţi să te distrezi şi fara ei. Oamenii încearca des să cumpere senzaţii ieftine cu bani mulţi.”
Senzaţiile ieftine sau scumpe şi plăcute se câştigă.. nu se cumpără
 “Când vorbeşti cu cineva la telefon zâmbetul se aude.”
Aproape că se şi vede..
“Ceea ce spui la mânie poate fi luat cu greu înapoi. Ceea ce rămane scris, rămane scris. Google nu uită.”
Întotdeauna să te gândeşti de două ori înainte de a spune ceva... mai ales când eşti nervos
“Dacă te gândeşti că te vei îmbolnăvi, te vei îmbolnăvi de 10 ori mai repede decât dacă iţi vezi de treaba ta.”
Pur şi simplu eşti un magnet.
“Să-ţi găseşti pasiunea şi să o urmăreşti ca şi cum zilele tale ar fi numărate e unul din cele mai importante lucruri. Pentru că zilele tale sunt numărate.”
E unul dintre cele mai plăcute şi importante lucruri.. şi despre asta e viaţa... să-ţi poţi găsi pasiune şi să o urmăreşti..
“O zi proastă sau una bună trec tot cu viteza de 60 de minute pe oră.”
Timpul trece oricum.. nu aşteaptă pe nimeni..
“Dacă iţi vine să plângi, plangi. Dacă vrei să râzi, râzi. E mai bine să ierţi decât să te răzbuni.
Fă ce-ţi dictează inima.. dar nu te răzbuna
“Scuzele sunt doar scuze. Nu rezolvă situaţia”
Oricine e capabil să spună o scuză.. însă nu oricine ştie să remedieze situaţia
“Cărţile nu se judecă după copertă, dar de multe ori o copertă atractivă te determină să cumperi.”
Pentru că aproape întotdeauna ambalajul contează.. niciodată nu vedem interiorul la prima vedere
“Înainte să deschizi gura gândeşte-te dacă într-adevar ai ceva de spus”
Iar după ce ai făcut asta, gândeşte-te dacă eşti sigur de ceea ce spui
“Lucrurile trăite la limită sunt cele de care iţi aduci aminte.”

Pentru că au fost cele mai captivante.

Un comentariu:

  1. Împărtășesc această mărturie partenerilor care suferă în relațiile lor, deoarece există o soluție durabilă.
    Soțul meu ne-a lăsat pe mine și pe cei 2 copii ai noștri pentru o altă femeie timp de 2 ani. Am încercat să fiu puternică doar pentru copiii mei, dar nu am putut controla durerile care îmi chinuie inima. Am fost rănit și confuz. Aveam nevoie de ajutor, așa că am făcut o cercetare pe internet și am dat peste un site unde am văzut că Dr Dawn acuna, un vrăjitor, poate ajuta la recuperarea iubiților. Am contactat-o ​​și a făcut o rugăciune și vrăji speciale pentru mine. Spre surpriza mea, dupa 2 zile, sotul meu s-a intors acasa si m-a implorat pe mine si pe cel al copilului. Așa ne-am reunit din nou și a fost multă dragoste, bucurie și pace în familie.
    Puteți, de asemenea, să contactați Dr dawn acuna, un puternic vrăjitor pentru soluții,
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu iubitul tău.
    *Dacă vrei vraja pentru a atrage un iubit.
    *Dacă vrei ca vraja să rămână însărcinată.
    *Dacă doriți vraja pentru a opri avortul spontan.
    *Dacă vrei vraja pentru a vindeca orice boală și altele.
    Contactați-o pe e-mailul ei de contact { dawnacuna314@gmail.com }
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere

O poveste..

Poate toate lucrurile se intampla pentru ca asa le este cursul, si oamenii pleaca , sau aleg sa plece de langa noi tocmai pentru a...