miercuri, 31 decembrie 2014


Good bye 2014..


Mai apune un an..
Mai adaug o petală la „trandafirul vieţii”... a mai trecut un an.. un an cu bune.. cu rele.. un an cu multe zâmbete şi cred că tot atâtea lacrimi...
Un an în care am câştigat mult... dar am pierdut aproape tot...
Un an în care mi-am pierdut sufletul...
Suflet care ştiu că acum e într-un loc mai bun.. suflet pe care îl rog pe bunul Dumnezeu să-l aibă în paza sa...
A mai trecut un an în care am învăţat de la ceilalţi că nu doar eu contez, un an în care am învăţat să iubesc mai mult, să dăruiesc mai mult, să cred mai mult în mine.. un an în care am cunoscut oameni minunaţi, oameni fără de care viaţa nu ar fi completă.. oameni cu sufletul curat şi blând..oameni care aveau şi au în suflet doar bunătate..
Un an în care m-am certat mult, dar mai târziu am regretat.. un an în care am aflat adevăruri care dor.. rău.. un an în care mi-am recâştigat vechii prieteni..
Un an plin.. din toate punctele de vedere... un an plin.. care pe final se dovedeşte a fi gol..
Un an .. în care am primit mult.. dar mi s-a luat ce am avut mai drag pe lume..
Un an în care am învăţat să trec peste toate, un an în care mi-am încălcat anumite principii.. un an cum nu a fost altul.
Am învăţat să zâmbesc mai mult, dar să şi plâng în acelaşi timp.. am învăţat să-mi fie din ce în ce mai dor.. şi am mai învăţat să accept că viaţa nu e despre mine.. ci despre ceilalţi..
Am mai relizat că în viaţă nu contez eu atât de mult.. pe cât contează ceilalţi.. am mai învăţat că nepăsarea duce doar la durere şi lacrimi... iar indiferenţa nu-şi are locul când vine vorba de cei pe care îi iubesc.. am mai învăţat să renunţ la aşa numitul orgoliu’ ... lucru pe care nu credeam că-l voi face vreodată....
Îţi mulţumesc 2014 pentru absolut tot ce m-ai învăţat şi mi-ai dăruit...
Îţi mulţumesc că ai reuşit să-mi deschizi ochii într-un mod direct, sau indirect..
Îi mulţumesc în primul rând celui de sus că m-a întărit... îi mulţumesc mamei.. fără de care n-aş mai vrea să trăiesc, fratelui meu.. pe care îl iubesc din toată inima.. îi mulţumesc lui tata.. care mereu a ştiut cum şi ce să-mi vorbească.. iar mai apoi îi mulţumesc bunicii şi prietenilor ... oamenilor care au fost lângă mine în tot acest an şi nu numai... fiinţelor care mi-au făcut viaţa mai bună, mai caldă, mai senină ..
Nu în ultimul rând îi mulţumesc bunicului... care mi-a făcut anul mai frumos cât a fost lângă mine..
E primul an în care intru fără el...e primul an ...
Îţi mulţumesc bunicule...
Am mai învăţat să mă despart cu drag de oamenii care nu aveau loc în viaţa mea, şi să le deschid uşa larg celor care îşi doreau să intre
M-am despărţit cu greu de momentele fericite şi îmi amintesc cu zâmbetul pe buze de oamenii care mi le-au oferit.
Vreau ca acest an să fie pentru fiecare dintre voi... mai bun, mai blând, mai prosper.. mai bogat din toate punctele de vedere.. şi mai vreau să fiţi fericiţi şi tot ce vă doriţi să vi se implinească !
Rămâi cu bine 2014!
La mulţi ani 2015 !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O poveste..

Poate toate lucrurile se intampla pentru ca asa le este cursul, si oamenii pleaca , sau aleg sa plece de langa noi tocmai pentru a...