sâmbătă, 27 decembrie 2014

O lună...

   

O lună... şi vor mai trece atâtea... o lună .. şi parcă doare din ce în ce mai tare şi mai mult...
Am atâta nevoie de tine bunicule.. am atâta nevoie de un sfat.. de o vorbă bună şi de o mână caldă care să mă mângâie.. o lună groaznică.. cea mai urâtă lună din toată viaţa mea...
  Am atâtea să-ţi povestesc.. aş vrea să mă întăreşti cum o făceai mereu.. aş vrea să mă aduci cu picioarele pe pământ.. erai singurul care putea să facă asta...erai singurul care ştia cum să facă asta..
Încă nu-mi vine să cred.. încă îmi plânge sufletul.. încă nu pot accepta... încă te aştept acasă bunicule...
  Am fost să te văd în fiecare zi.. ţi-am împodobit bradul bunicule... n-am uitat cum făceam în fiecare an.. şi n-am vrut să te las fără brăduţ de Crăciun.. sper că îţi place.. sper că eşti fericit... şi mai sper să te întorci ...
   „Îţi dai seama că viaţa merge înainte şi nu ai cum să te-ntorci, când vrei să mergi către bunicii tăi,dar câţiva dintre ei sunt morţi” .... am citit asta acum de dimineaţă.. şi am plâns bunicule.. cu fiecare gând şi fiecare gest sau moment care trece te simt bunicule.. şi mi-e din ce în ce mai dor.. atât de dor.. să te strâng în braţe... să te aud .. să te văd bunicule... pentru că abia pot să mai rezist ... mi-e mult prea dor.. şi mult prea greu să accept...
   Ai plecat şi nu m-ai învăţat cum să fac să trăiesc fără suflet bunicule... pentru că te-ai dus cu tot cu el ...
m-ai învăţat aproape tot ce ştiu... dar cred că de asta ai uitat... sau ţi-a fost prea greu... tot ce ştiu, ştiu pentru că m-ai învăţat tu bunicule... şi Doamne câte m-ai învăţat... şi câte voiam să mă mai înveţi...
   Îmi lipseşti bunicule... mai mult decât oricând.. mai mult decât orice pe lumea asta...  am nevoie să fii aici.. am nevoie să fii aproape de mine.... am nevoie de bunicu...
Nu ştiu ce aş mai putea să fac să încerc să trec peste.. nu ştiu de ce m-ai lăsat aşa.. dar e tare greu.. e tare,tare greu bunicu ...
Am fost la colindat bunicule... am colindat tot satul şi aveam impresia că n-am colindat pe nimeni dacă n-am ajuns să te colind.. dacă nu mi-am primit îmbrăţişarea de Crăciun... care îmi lipseşte mult bunicu...
   Încă doare... încă e greu.. şi mi-e atât de dor..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O poveste..

Poate toate lucrurile se intampla pentru ca asa le este cursul, si oamenii pleaca , sau aleg sa plece de langa noi tocmai pentru a...