luni, 3 noiembrie 2014

Pentru cine te schimbi..


Ești tu prea potrivit sau sunt eu nepotrivită?
Nu știm, cert e că unul din doi e prea mult iar celălalt nu e deloc..
Care e prea mult, și care deloc.. asta  va spune timpul..
Îți amintești oare când îmi spuneai: eu n-am să mă schimb niciodată
...îți amintești când mi-ai promis că vom găsi perfecțiunea în imperfecțiuni?
Cât de sincere vorbe și totuși atât de naive.. și incredibile ..
Nu m-am schimbat, nu te-ai schimbat..
Ni s-au schimbat domeniile de interes.. nu-ți mai place ce-ți plăcea, nu-mi mai place ce îți place..
Sau m-am schimbat.. m-am schimbat pentru mine, și atât.
Oarecum e de înțeles.. niciodată nu am impus cuiva să facă ce nu-și dorește, să nu se schimbe, să nu uite promisiunile făcute, să nu plece, să nu-și schimbe interesele..
E de înțeles că nu poți forța lucrurile, e de înțeles că nimic nu e făcut ca să dureze, poți spera, dar nu poți spera o veșnicie..
Când simți că nimic nu e cum ți-ai dori tu să fie, nu văd sensul încăpățânării de a face ceva să meargă, de a rămâne pe loc.. și de a nu face o schimbare în acest sens..de ce te-ai plafona, când poți la fel de bine să faci totul de una singură și să-ți iasă ca la carte?
De ce n-ai înțelege că oamenii vin în viața ta ca să plece?
De ce n-ai accepta, și de nu te-ai împăca cu ideea de trecut?
Sunt oameni care așteaptă să intre în viața ta, și tu refuzi să le deschizi ușa, pe motiv „că nu poți renunța”
Poți, și n-ai idee cât de bine, poți fi cât de fericit vrei, și cât de prost îți impui tu să fii.. sau proastă !
Poți înțelege când nu te mai vrea, pentru că îți demonstreaza asta în mii de feluri, singura prostie pe care o faci e ca „faci pe oarba,sau pe proasta(sau chiar ești,de multe ori)” .
Degeaba te minți că nu te caută invocând sute de motive să-i iei apărarea..
Nu te mai sună pentru că NU TE MAI VREA, nu că (nu are timp, e bolnav,sau așteaptă să suni tu) ideea e că-l doare cotu` că tu în fiecare seara aștepți cu sufletul la gură să sune, sau să scrie..
Tresari degeaba când sună telefonul.. ”e doar prietena cea mai buna” care te roagă să-ți revii.
Degeaba aștepți o schimbare, dacă nu o faci tu, nu se va produce.
Degeaba aștepți minuni, ele chiar nu există.
Singura minune care se poate produce e să-ți dai seama cât de puțin contezi, poate ai contat, dar ai sesizat trecutul?
N-am înțeles niciodată de ce ai alege să ”suferi” când poți la fel de bine să radiezi de fericire, pentru că mă repet: TOTUL DEPINDE DE TINE !
Dacă s-a săturat, tot ce faci e DEGEABA!
Nu-l mai interesezi, și asta e cam tot ceea ce ar trebui să înțelegi!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O poveste..

Poate toate lucrurile se intampla pentru ca asa le este cursul, si oamenii pleaca , sau aleg sa plece de langa noi tocmai pentru a...