duminică, 19 octombrie 2014

Ce nu ştii tu


Tu nu ştii..
Tu chiar nu ştii cât de greu e, tu chiar nu ştii câte nopţi adorm cu gândul, „ar fi putut fi altfel”, tu chiar nu ştii cât de greu îmi e să accept „momentele în care nu suntem bine” ..
Dar nu ştii atâtea...
Nu ştii ce mă doare, şi când
Nu ştii cum doare
Nu ştii cât aştept să fii aici, iar...
Pur şi simplu nu ştii că aşteptarea asta e sufocantă..
Nu ştii cât dor încape într-un singur om
Nu ştii cu cât drag îmi revin în minte pasaje de la prima noastră întâlnire
Nu ştii cu cât drag îmi amintesc serile care se lăsau cu „dimineaţa”.. iar noi eram tot împreună..
Nu ştii câte nopţi trec.. în gol..
Nu ştii câţi oameni am „alungat” de lângă mine,pe motiv că am deja tot ce am nevoie..
Nu ştii ce simt, şi dacă
Nu ştii ce sunt,şi cum...
Nu ştii tu câte ştiu eu că nu ştii.
Nu ştii câ în fiecare zi mi-e dor
Nu ştii cât de dor
Nu ştii tu ce înseamnă nimic din toate astea
Nu ştii cât îmi doresc să fii bine
Nu ştii că dacă tu eşti bine, sunt şi eu
Nu ştii că tu eşti binele meu
Nu ştii că în fiecare bine există întotdeauna un rău...
Nu ştii cât îmi sclipesc ochii, când vorbesc cuiva despre tine
Nu ştii cum sclipesc..
Nu ştii cât mi-e de larg zâmbetul de fiecare dată când te văd, aud..
Nu ştii ce lupte se dau între fluturii din stomacul meu şi însuşi stomacul..
Nu ştii de ce
Nu ştii ce vreau
Nu ştii ce am vrut
Nu ştii că în tot ce vreau şi am vrut te afli tu
Nu ştii cât e de greu să ştiu că nu ştii
Nu ştii cât e de greu să accept anumite idei
Nu ştii cât e de greu să accept ce se întâmplă
Nu ştii când sunt fericită
Nici când nu sunt
Nu ştii când am zile bune
Sau zile proaste...
Nu ştii că zilele mele bune depind de zilele tale bune
Nu ştii că „ tot ce e bun în sufletul meu se leagă de tine”
Şi nu, nu „vorbeşte vinul pentru mine”
Nu ştii să fii tu
Nu ştii ce îmi doresc
Nu ştii cât îmi doresc
Să poţi fi tu..aici
Nu ştii cât contezi pentru anumite persoane
Nu ştii că atunci când tu adormi, un alt suflet nu are somn gândindu-se la tine
Nu ştii câte dimineţi cu partea ta de pat goală au trecut
Nu ştii cum te aşteaptă fiecare dimineaţa
Nu ştii cât te aştept eu
Nu ştii câte zile vor mai trece
Nici eu nu ştiu
Nu ştii cât doare când eşti rece
Nu ştii cât doare să ştiu că tu eşti altfel, şi doar aparent rece..
Nu ştii câte ar putea fi altfel
Nu ştii în câte vise eşti prezent..
Nu ştii în câte din ele eşti cu mine
Nu ştii ce înseamnă asta, pentru că nu ai de unde
Dar ştiu că ştii să fii cald şi tandru
Ştiu asta pentru că am trăit clipe calde cu tine
Ştiu că ştii să faci un om să se simtă în al nouălea cer..
Ştiu că ştii că eşti unul dintre oamenii pe care îi vreau lângă mine, cât de mult
Ştiu că că ştii că eu ştiu..
Dar nu ştii atât de multe..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O poveste..

Poate toate lucrurile se intampla pentru ca asa le este cursul, si oamenii pleaca , sau aleg sa plece de langa noi tocmai pentru a...