miercuri, 8 octombrie 2014

Poţi..





Poate să-ţi fie frică, sau poţi să fii doar curajos, poţi fi trist, poţi radia, poţi să iubeşti, sau poţi să urăşti, poţi să urli de fericire, sau te pot inunda râuri de lacrimi... poţi fi bun sau poţi fi rău, poţi trişa, sau poţi fi corect, poţi să minţi.. sau poţi spune adevărul, poţi să fii sociabil sau anti-social, poţi să ai de toate, şi nimic în acelaşi timp... poţi să-ţi doreşti sau poţi să nu, poţi să ai oameni frumoşi care să-ţi fie mereu alături, sau poţi fi singur.. cuc ... şi de asta mi-e cel mai frică...
Nu ştiu cum vreau să fiu, dar ştiu că depinde de mine ce voi deveni
Nu ştiu ce vreau să fiu, dar ştiu cum sunt.
Nu ştiu pe cine vreau lângă mine, ştiu doar că vreau ceva.
Nu ştiu cât am greşit, ştiu doar că am făcut-o..
Nu ştiu cât de tristă sunt, ştiu doar ce înseamnă să fii trist..
Nu ştiu cât de fericită sunt.. ştiu doar că au fost momente în care radiam..şi încă sunt
Nu ştiu dacă fericirea durează toată viaţa, ştiu doar că poţi fi cât de fericit vrei
Nu ştiu ce fel de oameni sunt pe pământ, ştiu doar cum sunt cei care îmi sunt aproape
Nu ştiu cum e să iubeşti, ştiu doar că se vorbeşte frumos de iubire
Nu ştiu cât de mare e lumea, ştiu doar cât poate fi de mică
Nu ştiu ce înseamnă un prieten, dar ştiu cum e să fii unul
Nu ştiu de ce, ştiu doar de ce nu..
Nu ştiu încă ce înseamnă viaţa, ştiu doar că vreau să aflu
Nu ştiu ce va fi mâine ştiu doar ce e azi
Nu ştiu dacă va exista un mâine ştiu doar că există azi
Nu ştiu ce se va întâmpla în viitor, ştiu doar că îl putem schimba
Nu ştiu ce s-a întâmplat în trecut, ştiu doar că s-a întâmplat
Nu ştiu de ce am ales să nu aleg, ştiu doar că am făcut-o
Nu ştiu dacă fac bine, ştiu doar că trebuie să fac ceva
Nu ştiu încotro mă întrept, ştiu doar că merg înainte
Nu ştiu câţi oameni voi mai cunoaşte, ştiu doar câţi am cunoscut
Nu ştiu dacă e necesar să am regrete, ştiu doar că nu am
Nu ştiu dacă oamenii se iubesc între ei, dar ştiu cât se urăsc..
Nu ştiu cât ce şi cum, ştiu doar când.
Nu ştiu atât de multe
Şi mai am atâtea de învăţat…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O poveste..

Poate toate lucrurile se intampla pentru ca asa le este cursul, si oamenii pleaca , sau aleg sa plece de langa noi tocmai pentru a...