duminică, 8 iunie 2014

Vreau


 De ce toată lumea are PROASTA impresie, că pentru a fi fericită, o femeie are nevoie de un bărbat cu maşină, conturi în banca, “umflate”, de ce toată lumea are PROASTA impresie că o femeie are nevoie mereu de cadouri scumpe, şi plimbări în “bolid”? De ce? Doar pentru că unele asta îşi doresc, nu înseamnă că toate vrem acelaşi lucru!!!!
   Eu de exemplu vreau un bărbat care să mă asculte, să mă respecte, să aibă grijă de mine, să înţeleagă că atunci când e NU, e NU... să iasă cu mine la alergat, să mergem împreună la sală, să ne uităm la filme , să-i gătesc (chiar dacă nu sunt o maestră în bucătărie, m-aş strădui) să doarmă cu mine, (mi-e chiar urât să dorm singură) , să stăm împreună la plajă, să mâncăm îngheţată, să-i citesc cărţile mele preferate, şi să mă asculte.. chiar dacă îl plictisesc, să ne plimbăm, să mergem cu rolele, să “jucăm fifa”, asta doar ca să nu fiu egoistă, să mă trezească dimineaţa cu săruturi, să luăm decizii împreună, să dansăm, să radiem, să facem tot ce se poate, dar împreună.
  Vreau pe cineva cu care să-mi împart până şi cele mai înalte vise, vreau pe cineva în care să pot avea încredere... şi să nu mi-o trădeze,vreau să fiu impresionată de ceea ce e el ca om, nu de “banii lui tati sau mami”... Pur şi simplu, vreau un om simplu, dar complex prin simplitatea lui, şi îl vreau doar pentru mine, să fie doar al meu. Vreau un baiat care sa fie fericit că e lângă mine, să se bucure că sunt lângă el, vreau un băiat care să mă asculte de fiecare dată când simt nevoia să-i vorbesc
Vreau pe cineva care să mă lase să-i fac eu nodul la cravată, să-l ajut să se îmbrace, să-şi aleagă hainele..
Vreau pe cineva pentru care să fiu cea mai frumoasă, vreau pe cineva care să fie lângă mine când mi-e bine şi rău, vreau pe cineva care să fie alături de mine orice nebunie aş vrea să fac.
Vreau pe cineva care să mă îmbrăţişeze şi să înţeleagă că îmi place asta.
Vreau pe cineva care are nevoie de mine
  Vreau să călătorim împreună,să râdem împreună, să iubim împreună, să înotăm împreună, să dormim împreună,să ne trezim împreună.. dar nu vreau nici să fiu sufocantă :)) !
Vreau ca atunci când îl voi duce acasă, mama să-mi spună,”l-ai găsit”, nu vreau să-l formez eu, sau să-l schimb, vreau să-l găsesc aşa, şi să fie al meu, atât !
Mai vreau să fie amuzant şi simpatic, inteligent şi posesiv... mi-ar plăcea să fie exact cum mi-ar plăcea mie.
Dacă-l găsesc, nu-l mai las !

Aş mai vrea să mă iubească, cel puţin la fel de mult cum am să-l iubesc eu !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O poveste..

Poate toate lucrurile se intampla pentru ca asa le este cursul, si oamenii pleaca , sau aleg sa plece de langa noi tocmai pentru a...