vineri, 20 iunie 2014

Dacă..

   


    Dacă ai afla că există undeva cineva, care te iubeşte nespus, s-ar schimba ceva? Dacă ai afla că toată viaţa ta a fost doar un vis, ai dispera? Dacă ai afla că există cineva care şi-ar da şi viaţa pentru tine, ţi-ai dori să cunoşti acea persoană? Dacă ai afla că minciuna ucide, ai spune numai adevărul? Dacă ai şti că singurul drum spre fericire e uitarea, ţi-ai îngropa toate amintirile? Dacă ai şti că făcând bine eşti fericit, ai înceta să mai facă rău? Dacă ai şti că e posibil, ai încerca să iubeşti din nou? Dacă ţi s-ar demonstra că merită ai avea încredere din nou? Dacă ai vedea cu ochii tăi, abia atunci ai crede? Dacă oamenii care te-au rănit vor să intre din nou în viaţa ta i-ai accepta? Dacă ai şti că toate visele îţi sunt realizabile, ai visa mai mult? 
    E un şir interminabil de întrebări la care mereu mi-a fost greu şi teamă să răspund.. teamă pentru că niciodata nu am reuşit să fiu fermă şi stăpână pe ceea ce spun sau fac.. întotdeauna am lăsat loc de mai mult. Întotdeauna am ştiu că "acolo" undeva există cineva care mă iubeşte, exact aşa cum sunt eu.. cu sau fără defecte, cu sau fără calităţi.. mă iubeşte pentru simplul fapt că sunt eu. Şi asta nu mi-a schimbat viaţa cu nimic, şi nici nu o va schimba de acum încolo cu absolut nimic. Probabil dacă aş afla că toată viaţa mea a fost doar un vis, aş fi cea mai fericită femeie de pe pământ, ştiind că totul s-a terminat .. şi m-am trezit ! 
Nimeni, niciodată nu ar trebui să-se sacrifice, în niciun fel pentru nimeni.  Toată lumea minte.. Poţi să-ţi îngropi amintirile, trecutul, dar nu poţi să fugi de ele.. .. Oamenii au prostul obicei de a face rău, chiar dacă .. de cele mai multe ori într.un mod inconştient. 
   Să iubesc din nou? .... Toată lumea merită o a doua şansă.. eu nu o cer, nu o vreau, nu o merit ! NICIODATĂ, Încrederea se câştigă în ani .. iar încrederea mea a devenit de necâştigat. Eu văd ca să cred, nu cred ca să văd. Am iertat, iert şi voi face asta în continuare, eu nu-mi amărăsc sufletul, iert pentru mine, şi pentru sufletul meu . Oamenii care m-au rănit? Dar ce se întâmplă cu cei pe care eu i-am rănit? Oare ei m-ar accepta în viaţa lor, ar avea puterea să o luăm de la capăt, fiind conştienţi cât le-am greşit.. fiind conţienţi cât de insensibilă am devenit, fiind conştienţi cât de greu le-ar fi. Visele tale sunt realizabile atâta timp cât îţi doreşti asta din tot sufletul ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O poveste..

Poate toate lucrurile se intampla pentru ca asa le este cursul, si oamenii pleaca , sau aleg sa plece de langa noi tocmai pentru a...