marți, 29 aprilie 2014

Dacă am iubit..


   Dacă am iubit, am iubit o singură dată și din toată inima, am iubit și am iubit cu tot sufletul.Dacă am rănit?Am rănit oameni care m-au iubit și nu au meritat să fie răniți.Dacă am uitat? N-am uitat nimic care m-a făcut cândva pe deplin fericită.. Dacă am plâns? am plâns de fericire, de emoție și de durere. Dacă a durut? Dacă nu simți, nu doare. Dacă am fost fericită?Atât cât s-a putut.
   Nu știi ce e fericirea până nu ajungi să radiezi, nu cunoști durerea până nu-ți îngenunchează sufletul. Nu găsești răspunsuri până nu pui întrebări, și totuși fără să vrei.. anumite lucruri le descoperi singură. Realizezi că oamenii nu sunt ce par a fi, te trezești în mijlocul unei mulțimi dar te simți a nimănui.
   Dacă am avut temeri? De fiecare dată când mă apropiam de cineva..Dacă am crezut în oameni? În absolut toți care mi-au demonstrat că nu merită asta. Dacă am avut îndoieli? De fiecare dată când am cunoscut oameni noi. Dacă am renunțat mult prea ușor? Niciodată n-am ținut lângă mine oameni care și-au dorit să plece, cei care au vrut să plece au fost liberi să o facă, cei care m-au vrut lângă ei le-am fost aproape .. iar pe cei pe care nu i-am vrut i-am alungat poate fără să-mi doresc asta.Dacă am iertat? De nenumărate ori,oameni care nu meritau a fi iertați, dacă am făcut greșeli? suficiente. 
Dacă am legat prietenii? Cu cei mai nepotriviți oameni.. Dacă m-am atașat de persoane nepotrivite? Numai de ele.Dacă am disperat? De fiecare dată când nu găseam soluții la probleme. Dacă am mințit? Cât de puțin am putut... Dacă mi-a fost dor? În fiecare clipă. Dacă m-am întors în trecut? Mereu ...Dacă mi-a părut rău? Niciodată ... Dacă încă iubesc? Întreabă-mi inima..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O poveste..

Poate toate lucrurile se intampla pentru ca asa le este cursul, si oamenii pleaca , sau aleg sa plece de langa noi tocmai pentru a...